zaterdag 12 november 2016

Wauw.. Easy like a sunday morning... ownee.. tis zaterdag!!

De dag van; Sinterklaas komt aan in ons land, mijn vriendin haar verhuizing die in gang is gezet en dus even geholpen met inpakken vanmorgen,  outfit scoren voor het feest Feemuz vanavond! Altijd leuk om vast in de stemming te komen en we hebben ook nog een kinderverjaardag! Wat wilt een mens nog meer. Dus vooral veel racen om overal op tijd te komen :-)

Mijn nieuwe plaatjesschiet telefoon ;)
Gisteren is dan eindelijk mijn nieuwe telefoon binnen gekomen. Ik telde echt al maanden af omdat de camera van mijn oude telefoon niet goed was. Een logische upgrade is het wel. Ik ben van de iPhone 6 + naar een iPhone 7 niet + gegaan. Ik heb de 6+ toch als erg groot ervaren en kon hem niet gemakkelijk in mijn broekzak kwijt. Carlos heeft de iPhone 6S en dat zit echt veel fijner in je broekzak! Maarrrr, mijn camera doet het weer! Dat vind ik echt het aller belangrijkste want foto's schiet ik echt heel de dag door!

Plantjes gekocht voor in de slaapkamer.




Ff gek doen met Joy in haar pyjama. 

Weer een stukje verder in mijn project 'opruimen!' Lees hier hoe het begon...
Onze slaapkamer heb ik geen 'voor' foto van en gelukkig maar eigenlijk. Ik vind het echt verschrikkelijk maar man man wat was dat volgestampt. Kleding all-over en spullen van de kinderen. Bed stond met de zijkant tegen de muur want we sliepen samen. Ik heb het radicaal aangepakt: alles wat er in stond maar niet hoorde ging eruit weer in het kleine kamertje. Alleen terug wat erin moest en het was net een echte slaapkamer! Gisteren plantjes voor in het kozijn gekocht. Alleen nog een plankje boven het bed die zal dienen als nachtkastje.



Nou dan ons avontuur; het scoren van een outfit voor vanavond. Even opgezocht, de dresscode is Rood! Nou, laten wij dat nu net niet in de kast hebben en dus even winkelen in de Boogaard in Rijswijk. Iets wat elke vrouw graag doet natuurlijk! Vol verbazing en met 2 kinderen gingen wij op pad. Joy rende nog een aantal keer van ons vandaan en Rey zat prima in de buggy vandaag. De draagdoek had ik voor de zekerheid meegenomen uit de auto. De eerste de beste winkel in en Carlos kwam met het geniale idee om een rode strik te kopen voor op zijn mooie zwarte blouse. Omdat ik gister pas besloten had om mee te gaan kon ik direct iets kopen wat
perfect aansloot op zijn rode strik.


Na lang zoeken en vragen aan medewerksters of zij nog iets leuk wisten leek het erop dat ik niets zou gaan vinden bij deze winkel. Echter bij het afprijsrek hingen allemaal leuke rode shirtjes! Helaas, nou ja eigenlijk gelukkig, hing er maar 1 in mijn maat. Deze vond ik wel leuk dus wilde hem even passen met een zwarte legging eronder. Het is een beetje een lang shirtje maar weer geen jurkje dus er moet wel echt een legging onder. Volgens Carlos zag het er erg leuk uit dus ik heb het maar meegenomen!




Op de terug weg naar de auto zag ik zo'n sieradenwinkeltje, ik dacht, dat is toch wel leuk wat accessoires ofzo. Ik draag dat soort dingen nooit dus maar weer een uitzondering en ik moest ook iets vinden wat weer bij 'onze' kleur rood zou passen. Ik vond dit paar oorbellen echt onwijs leuk en heb ze daarom ook maar meegenomen.

Uiteraard schiet ik ook nog wel een kiekje als wij ons hebben omgekleed voor het feest!




Dan hadden we voor vandaag nog 1 missie; een verjaardagscadeautje voor Mick. Mick wordt dit jaar alweer 4! Het werd deze op afstand bestuurbaar auto! Hopelijk heeft hij er veel plezier van! Van harte gefeliciteerd Mick! Nog heeeel veel gezonde jaren!








1 opmerking: