dinsdag 8 november 2016

Review iPhone 6 lader van Fifo

3 weken geleden alweer......


Weer al onze oplaadkabeltjes kapot en ging ik met een bijna lege batterij van huis. Ik reed langs onze DA drogist aan de Van Foreestweg en schoot naar binnen om een kabeltje te kopen voor mijn iPhone 6+. 

Perfect!! Lange kabel van het merk Fifo (mij niet bekend dus het proberen waard) voor €14.99!! Ik sloot mijn telefoon aan in de auto oplader en reed richting mijn werk.  


Vind het wel belangrijk om bereikbaar te zijn voor het geval er iets is op de dag met onze kinderen. Ah fijn... Op mijn werk aangekomen is er weer zo'n 15% bijgeladen... Voldoende voor nu... De dag doorgekomen en op weg naar huis toch nog even in de lader. Wel een fijne kabel. Zoals ik al aangaf een lange, 1,5m? ongeveer en hij is plat... Naar mijn idee blijft hij dan langer heel... Waarom!? geeeen idee :) Na een week moest ik hem wat heen en weer bewegen voordat hij weer kon opladen...

Ik ben langs de DA gereden, kreeg zonder problemen een nieuwe kabel mee. Ik vol goede moed deze weer gaan gebruiken en helaas is het na 1,5 week weer foute boel.... deze laadt alleen nu al helemaal niet meer op... Ik ga morgen met dit nieuws weer terug naar de DA en verwacht dat ze deze weer zonder problemen innemen. Gelukkig zijn ze niet zo moeilijk ook want ik ben ook altijd de bon kwijt met dit soort dingen (schaam).

Dit keer wil ik geen nieuwe kabel maar mijn geld terug.. Ben niet tevreden over dit merk kabels jammer genoeg.

Met dit geld dan toch maar weer een originele Apple iPhone oplader kopen zodat ik verzekerd ben van een goede connector!!

3 opmerkingen:

  1. Hier t zelfde gedoe maar dan met Samsung opladers...
    hoewel....nu van de action een usb's stekker en een kabel gekocht (dus 2 aparte dingen) en die werken eigenlijk best goed!
    Misschien nog een optie?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oew! Dat klinkt inderdaad ook goed!! Dan ga ik daar eerst nog even kijken morgen of ze ze op voorraad hebben.. Meestal hebben ze niet dit kabeltje op voorraad :s

      Verwijderen
  2. Nee qua Iphone kabeltjes zal t wat lastiger zijn..maar tis t kijken waard! Want tja..scheelt vaak toch weer iets 😉

    BeantwoordenVerwijderen