dinsdag 8 november 2016

Wil jij ook wekelijks een wisselend menu?! Zo doe ik het!

Ik vond het zoooo moeilijk!! Elke dag weer een hapje te halen in de winkel, klaar te maken en dan smakelijk op te eten... najaa... een ieder die dit leest weet echt hoe moeilijk het in de praktijk is om smiddags vanuit je werk boodschappen te halen en dan binnen te komen... 2 vermoeide hongerige kids zo snel mogelijk van die lekkere hap te voorzien.... 


Najaa... dat lukte dus regelmatig niet....  zo gebeurde het dus echt veel te vaak dat de kinderen een opgewarmd potje kregen... maaaarrrrrr vanavond lukte het me weer om het op tijd voor elkaar te krijgen! Ik was vandaag vrij, had zondag mijn weekmenu gemaakt en maandag alle boodschappen in huis gehaald. 



Oma at een hapje mee en die was er rond 16.00. Altijd ff gezellig, ik moest nog even naar de Plus (volgende keer dubbelcheck op 't boodschappenlijstje) want was toch weer wat vergeten. 
Chicken tonight zoetzuur staat er vandaag op mijn briefje..  Oma hielt de kids bezig terwijl ik dit in elkaar flanste. Gelukkig was er ook nog tijd voor een lekker chaotisch kiekje; life like it is! 

Morgen weer verder en vertel ik de rest van mijn weekmenu!


2 opmerkingen:

  1. Jaaa zo handig he! Wij proberen het ook! En proberen ons er dan ook aan te houden...Alleen wil dat laatste nog wel eens mislukken🙈
    Probeer dan qua boodschappen wel zo op de data te letten dat een dagje schuiven/overslaan/iets anders wel kan zonder alles weg te moeten gooien 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja Nou dat idd... alleen heb ik daar nu niet op gelet :o dusssss vandaag loopt t in de soep.... iets met overwerken :D

    Kids toch weer dat verdoriepotje! en ik... misschien maak k het zo nog... maar zal wel een turkse pizza worden...

    BeantwoordenVerwijderen