woensdag 9 november 2016

Verder met mijn weekmenu! Wat eet jij vanavond? en morgen? en zaterdag?

Dat ik nou eenmaal van lekker eten hou is geen geheim!


Helaas weet ik ook niet elke dag een feestje op tafel te zetten hoor, daarvoor mis ik echt tijd en geduld. Ook wordt het dan echt duur en dat zie ik niet zo zitten.

Mijn lijstje voor deze week hangt in de keuken boven het aanrecht en wordt dan wekelijks bewerkt door Joy haar tekenkunsten:


Ma: aardappels, broccoli, kerriesaus en een gemarineerd filetlapje.
Di: chicken tonight zoetzuur met rijst.
Wo: ja ja, daar gaan we! het werd pizza. Een pizza deluxe zonder champignons met kip van Domino's op de Binnenwatersloot in Delft. 
Do: Chili con carne
Vr: (staat pizza maar dat wordt m niet nu) Beef Teriyaki dus maar want dat stond er op woensdag.
Za: Bami met kip in satesaus. Vind ik zoooo lekker!
Zo: Macaroni.

Bewust hang ik m op in de keuken op die plek zodat ik elke ochtend even na kan lopen wat we vanavond eten om te kijken of ik iets uit de vriezer moet halen, vandaag dus gehakt.

Toen ik maandag de boodschappen werd ik dan ook heel vrolijk bij het afrekenen, alleen het avond eten en een fles spa rood en een pak sap voor €39,52! Helaas drinken we dan elke dag een Dolce Gusto (whaha helaas? ik geniet hier zo van! Dus nee, geen helaas.) maar dat tikt aardig aan! Al met al was ik voor alles bij elkaar. Brood, beleg, drinken, koffie, en vaatwastabletten zo'n €75 kwijt. Ik vind het prima. Al zou ik toch volgende week graag minder willen. Dus ja, mezelf challengen dan maar?

Wat is jou budget wekelijks? Blijf je daar binnen of ga je er makkelijk overheenAfbeeldingsresultaat voor knipoog emoji maak je wekelijks een boodschappenlijstje of haal je gewoon makkelijk dagelijks je boodschappen?



1 opmerking: