zondag 13 november 2016

Het weekmenu voor de komende week! #45

Het weekmenu voor deze week ga ik terwijl ik typ samenstellen. Vandaag nog niet aan toe gekomen. Pas om 13.00 uit me bed nadat ik gisteren een top avond heb gehad! Daar vanavond of morgen een eigen topic aan vast plakken anders wordt het echt niet meer overzichtelijk..


Voor maandag vind ik het altijd leuk om iets simpels op tafel te zetten, dinsdag heb ik namelijk meer tijd en dan ook wat meer zin om er wat leuks van te maken. Woensdag is een drukke dag, dan toch ook weer wat makkelijks en op donderdag uitgebreider want dan ben ik lekker vroeg thuis en op vrijdag heb ik ook wat meer tijd.

Maandag starten we deze week met macaroni met geraspte kaas.
Dinsdag maak ik deze lekker wraps.
Woensdag gebakken krieltjes met doperwtjes en worteltjes en een zigeuner schnitzel.
Donderdag koolvis ovenschotel met rijst
Vrijdag biefstuk Caprese (klik hier voor het recept!)
Zaterdag eet Carlos samen met de kinderen want ik heb een verjaardag van mijn verhuizende vriendin :-)
Zondag laat ik deze week open. Misschien dat we dan een patatje halen oid.



1 opmerking: