dinsdag 15 november 2016

Nog even terug naar onze zaterdag! Wat een feest!Hoe z

Nadat wij zaterdag thuis kwamen van de mega verjaardag van onze kleine 4 jarige vriend moest ik nog even een hapje eten regelen voor ons en de kinderen. Want ja, een avondje uit gaat niet zo lekker op een lege maag! Dus ik maakte heerlijke Beef Shanghai balletjes voor ons en voor de kinderen kregen een restje van de vorige dag opgewarmd.

Terwijl ik mijn haar in een carmenset rol (dit vond ik echt een hele fijne video ). stapt mijn schoonmoeder binnen die de kinderen hun eten geeft, zo kon ik door met koken. Carlos loopt echt vre-se-lijk te zaniken over die strik!(huh?! Welke strik?! Lees hier hoe het begon!) Wat een lol hebben we gehad zeg! Alleen al omdat hij zich afvroeg of hij dat zwarte overhemd nog zou passen, dan het omkrijgen van die ellendige strik😂. Onder het eten kon mijn carmenset nog even goed afkoelen maar de tijd tikt door en we hebben om half 9 afgesproken.

Uiteraard moet ík dus weer vreselijk haasten om in de kleren te komen, Rey alvast naar bed te brengen en ook me make up en haar nog ff afmaken.
Om 20.20 uur vertrokken we dan eindelijk van huis!! Naja, je kunt wel raden hoe de sfeer was onderweg op de fiets ;-) Onderweg begon het te spetteren en Carlos was aan het piepen over zijn broek. Een broek die ik had uitgekozen voor hem maar zo ongeveer alles was er niet goed aan, zo ook zijn koude, blote onderrug. Ik weet niet hoor! Maar ik had net anderhalf uur voor aap gelopen voor m'n krullen en nu spettert het!

Gelukkig was het zo'n 10 minuten fietsen (ik heb trouwens echt geen conditie meer :-o) en waren we dus in 'goede' sfeer aangekomen bij het feest.
Toen ik naar binnen liep dacht ik; nou, het zal mij benieuwen hoe deze avond verloopt! Het leek me helemaal niet zo gezellig te gaan worden. Nou, er zat maar 1 ding op....

Wijn...

Wijn, ach wat zal ik er over zeggen! Het was in elk geval echt super gezellig! Voor iemand die dus vrijwel nooit meer drinkt dan 2 -hoge uitzondering- 3 wijntjes. Waren die 13 (of 14 of 15) dan misschien toch net wat teveel van het goede.
 Nadat er 2x een poging was gedaan om mij mee naar huis te krijgen, ging ik dan bij de 3e poging toch maar mee. Het was immers al half 2 en het was inderdaad wel goed geweest. Onderweg naar huis had ik nogal een breed fietspad nodig maar ik kwam heel thuis.

Gelukkig is mijn schoonmoeder de nacht gebleven en heeft Carlos de volledige zorg van Rey op zich genomen zodat ik een hele ruime tijd kon slapen. Om 13.00 werd ik wakker en voelde mij inmiddels weer best oké. Om 17.00 moest ik werken en dus weer fit op de planken staan!

Hoe was jou weekend! Wat heb je gedaan? Ben benieuwd!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten