maandag 14 november 2016

Whaaa! De Sint is weer in ons land!! Tijd voor mijn top 5 op mijn verlanglijstje!

Heb jij dat ook?

Ik wist tot voor kort echt niet dat er heus leuke dingen waren die ik ook wel zou willen.. op zich ben ik een rijk mens als ik om mij heen kijk. Maaarrrrr eventjes speuren in een weekblad en rond surfen  over internet merkte ik toch wel dat er nog een hoop leuke dingen zijn die ik graaaag in mijn huisje verwelkom!

Met stip op #1 staat dan; echt super fantastische vierkantjes voor aan de muur!  Ik zou graag de muur bij de eettafel pastel roze verven en dan deze witte muurhokjes aan de muur met een leuk kastje en een fotolijstje. Nu nog even Carlos overtuigen van mijn leuke ideeën!



Gevolgd door een nummer 2; een nieuw hoesje voor mijn iPhone 7! En dan niet zo'n heel saai hoesje maar een gepersonaliseerde met een superleuke foto van Joy & Rey! Deze kun je echt heel makkelijk online laten maken op meerdere website. Ik heb het eerder laten doen via HEMA.NL maar helaas verkopen zij hem nog niet voor iPhone 7. Nu geef ik het nog een week, anders ga ik het bij een andere webwinkel uitproberen.



Nummer 3 Kaarsen!! Van kaarsen heb ik nooit genoeg! Ze staan op de eettafel, in de vensterbank, op de buffetkast en natuurlijk op ons schattige salontafeltje. Dus het liefst geurende rode of roze kaarsen
kun je mij ook echt gelukkig mee maken.



Op nummer 4; douchegel van Therme of Rituals. Elke ochtend stap ik onder de douche, waar ik het eerst zonde vond om deze lekker geurende douchegel te gebruiken, nu gebruik ik het elke dag! Waarom laten staan tot 'ooit' of die ene keer! Dat is pas zonde! Want 12 maanden na openen kun je het eigenlijk weer weggooien. Dus nee, gewoon elke dag douchen met heerlijke douchegel!



Op nummer 5 staat als laatste maar zeker niet het minst gewilde; een mooie herinnering van ons! Van mij met vriendinnen, Carlos, ons gezin of bijvoorbeeld mijn familie. Het maakt me weinig uit! Herinneringen maken is zoveel mooier dan een tastbaar cadeau! Mijn motto wordt steeds meer: Leef! Alsof het je laatste dag is!



Ik vind het zoooo leuk om dit te delen! Ik krijg er helemaal zin van in de decembermaand! De maand waar ik jaarlijks zo tegenop kijk lijkt nu wat meer feest te worden. Ik heb er zin in!

Heb jij ook een verlanglijstje gemaakt? Zet in de reactie van dit bericht dan jou (online of blog) verlanglijstje en hopelijk wordt er voor jou iets van gekocht!!

1 opmerking: